![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Idag när jag skulle handla läsk i våran video affär här där jag bor stog där en ny Coca-Cola Light Lemon burk i kylen. Spännande tänkte jag, och köpte den. Öppnade den och smakade. Man får försmaken av vanliga Coca-Cola Light och sedan en härligt smak av citron. I tidigare tråden angående Coca-Cola Vanilj jämförde folk denna med Pepsis senaste dryck, Pepsi Twist. Jag har testat denna också. Och enligt mig är denna lika god, fast nyttigare. Man får inga hål i tänderna och blir tjock av denna. Jag tog min kamera och tog en bild på burken. Den ser ut som nya Coca-Cola Light fast med Lemon skrivet i slutet under loggan också. Sedan ett par gula, citroner skall det väl likna. ![]() Ursäkta dåliga bildkvalitén Hoppas ni lyckas få tag i ett exemplar och testa! ![]() Med vänlig hälsning: Pson ![]() http://www.tagbilder.com |
![]() |
|
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Hjälp med lysen på Blue X | micke321 | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2002-06-15 12:46 |