![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
2 frågor jag har haft trainz i över 2 år och kan nästan allt trodde jag....
1: Hur får man fram bilarna igen ( har prövat med no trafic knappen i spineline menyn) , jag tror att de beror på Ajs Cross spårvagnsövergångarna eftersom de har ett " error".. 2: Sen om någon som vet nåt om hur man byter bilar och om de går? På en annan spårvagns bana så jag att de gick bilar som va helt nya, alltså sånt jag inte sett innan , är de någon som vet hur man ändrar bilarna som kör på vägarna?
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Om det beror på att scriptet har fel i sig borde du se till att fixa felet på det, kontakta tillverkaren om inte annat..
annars om bilarna försvunnit på alla banor så se nedan.. båda delarna har tagits upp på forumet.. 1: Sök efter inga bilar 2: Sök igen efter nått annat lämpligt dagens magiska ord, SÖK
/Leoj Jaudidamdamdubidamdam Senast redigerad av leoj den 2010-04-21 klockan 17:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
Har frågat hur jag ska göra i andra tråden , tyvärr gäller felet PT GBG rutten , men de måste fixas..men exakt hur in i CM2 väljer PT GBG rutten - open in explore sedna? hittar nämligen ingen fil eller map som heter trainzoption.txt
konstigt
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Om felet uppstod direkt efter att du döpt om/tagit bort en session eller vad du nu sa, så är det bara att konfiguera om allt..
Det borde lösa det..