![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Skulle köra lite RW tänkte jag och då vill RW uppdatera. Nu visar den v108.0a o9ch jag har fått problem med det transparanta på luftledningarna. Har inte haft det innan, så jag antar det är uppdateringen det beror på!? Nån mer som har detta problem? Vad kan man göra åt det? Inget roligt att köra nu direkt...
Dessutom tycker jag rutterna tar en jäkla tid på sig att laddas. Har väl ett tiotal rutter inlagda nu och en del tåg. Kanske blir segare ju mer man lägger in, men nu är det löjligt segt. Tråkigt att dom mer eller mindre misslyckas med uppdateringarna hela tiden, känns som spelet blir sämre och sämre...
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hmm, Jag törs inte installera RS!?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Är fler som har samma problem, har jag läst på train-sim.com. Hoppas det kommer en ny uppdatering snart!
![]()
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Jeg fikk et problem med Scenario i ruten Hagen to Siegen. Scenario failed to load: Broken consist found 7 stk. Det er på Free road : German Wagon og 4 scenarioer til. Er det noen som fikk samme feil etter oppdatering den 03.06.2010. Det merklige er at oppdateringen ikke synnes i Package Manager det gjør jo alle de andre.
MVH Odd |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Jag har inga problem med ledningarna..
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Här är en till som har samma probbe...
http://www.trainsim.no/forum/showthread.php?t=3264 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2008
|
![]()
Någon som försökt sig på det nya scenariot "Historic freight train" i Hagen - Siegen rutten? Loket, BR52, spårar osvikligt ur i andra växeln, för mig.
Någon som provat? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
I övrigt har jag inte haft några problem med den nya uppdateringen, tycker faktiskt det har blivit bättre som sig bör. /Micke |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Nu har jag lagt om RW. Men av nån anledning fungerade inte skivan (konstig och tunn skiva), utan jag fick trycka in koden och ladda ner ifrån steam. Jaja, det gick bra ändå och alla uppdateringar las in direkt!
Nu har jag lagt in dom svenska tågen, IOW, Oakwood metro, ALTENBURG-WILDAU och lite annat och nu har jag inga problem. Dock har jag ännu inte lagt in Bergslagsbanan igen...kan det vara den som ger problem med ledningarna? Eller nått som hör till den?