![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg
![]() |
Visningsalternativ
![]() |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2010
|
![]()
jag vill ha en x2000 som är lite snyggare i msts så här ser den ut :
![]() Senast redigerad av fargus den 2010-06-18 klockan 12:53. |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Då kan du få ett tips redan nu; Lägg allting i det första inlägget, istället för att skriva tre stycken inlägg i rad inom loppet av tre minuter...
![]()
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
finns det nån länk till den x2000 som har gjort
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
X2000 finns bl.a. på Banbyggarna. http://banbyggarna.se/msts/Electric_trains.html
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
ja men det inte den x2000 jag menar på banbyggarna men jag menar om det finns en sån x2000 på en annan länk eller
![]() den där bilden som jag visade vem är den gjord av för jag kan säga den är mer photorealistic det är den här bilden jag menar ![]() den x2000 på banbyggarna är det pierre och hawk som har ommålat om den ![]() snälla hjälp mig jag vill ha den x2000 som är mer realistisk på bilden om nån hittar en länk eller ommålar den tack ![]() Senast redigerad av Joel den 2010-09-09 klockan 16:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Lugna ner dig! Välkommen till forumet! Här är finns de. Kolla under ommålningar. http://msts.pointclark.net/e-buzz/files/html/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
jag har laddat ner photorealistic x2 version 1 men jag menar att jag vill ha jijun tangs modell med öppnade dörrar och sen är den en sån färg som någon har gjort som ser ut som photorealistic jag kallar den "SJ X2000 animated doors photorealistic by Jijun Tang"
![]() den första x2000 modellen hade inte öppningsbara dörrar den är gjord av Erik Falkenström så den andra x2000 modellen måste handla att den är gjord av Jijun Tang med öppningsbara dörrar ![]() jag ber att gå in på http://lord-msts.own.cz/kmj-route.php där ser ni ett X2000 som är realistik sidan är nog på tjeckiska men det är bara att gå ner så ni ser några X2000 bilder som är photorealistic ![]() Senast redigerad av Joel den 2010-09-09 klockan 16:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Hejsan! Lugna dig lite... Du får inte hjälp snabbare bara för att du skriver flera inlägg på raken! Det finns ingen fotorealistisk X2-modell gjord av Jijun Tang i nuläget... (har jag för mig) Och tåget på sidan du länkar till, är det som Totte länkar till
![]() Och om öppningsbara dörrar är det som avgör, så finns det nog inte så mycket vi kan göra...
Mvh Wasso Senast redigerad av Wasso den 2010-06-18 klockan 18:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
jag tror den där målning i bilden är gjord av pson eller nån
![]() jag får väl lugna ner mig lite då ![]() Senast redigerad av Joel den 2010-09-09 klockan 16:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
Om det är Psons X2000 fotorealistisk som du vill ha så ska du:
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
jag har den redan i msts
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
|
![]()
OK, men vilken modell är det då du vill ha?? Du sa ju precis psons
![]() |
#13 |
Medlem
|
![]()
ok kolla här "X2000 Photoreailsitc" Gjord Av: Jijun Tang Repaint Av: Okänd
1 klicka på den här länken http://lord-msts.own.cz/kmj-route.php 2 scrolla ner där finns det några X2000 bilder jag tyckte att den hade en bra färg 3 klart ![]() Senast redigerad av Joel den 2010-09-09 klockan 16:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem
|
![]()
Jo, men jag tror att den modellen som du länkar till är samma som totte länkar till..
![]()
![]() |
#15 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Ja, det finns inte öppningsbara dörrar, men däremot från BanByggarna så finns det öppningsbara dörrar med tangenten P.
|
![]() |
![]() |