![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
Efter tiotals timmars krångel med TS2009, så avinstallerade jag det. Ny tag tänkte jag. Jo men, det börjar bra. RW går inte ens att installera !!!
![]() |
#2 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
verkar vara fel på steam installationen, provat att ominstallera steam ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
|
![]()
Hej
![]() Ja gjorde det, sedan funkade det Har nu kört lite och det ser rätt bra ut, flyter fint. Men man kan ju inte ett jota, så får väl se om man orkar sätta sig in i spelet. Synd att man måste ha skivan i DVD-spelaren. Skulle tagit några bilder, men har inte kommit på hur man gör än. Sedan så spårar jag ur rätt ofta ![]() Kan man ställa in som i MSTS, att det inte går att spåra ur? Sedan så tycker ja inte om att marken ser ut som "välling" (som transfers i MSTS brukar se ut på nära håll) i kamera 4, i några sekunder, innan texturen framträder skarpt, kanske någon inställning?
![]() |
#4 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#5 |
Tidigare v10
|
![]()
Provat att leka lite med inställningarna i catalyst controll center ? gör det så hittar du till slut inställningar som fungerar optimalt för RW.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Veteran
|
![]()
Jag har allt på max, så jag vet inte vad man skall leka med ?
![]() |
#7 |
Tidigare v10
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Veteran
|
![]()
Hej
Det är möjligt, men jag tror inte att något påverkar den där soppan på marken i kamera fyra påverkas. Fy, detta MÅSTE utvecklarna fixa till, det ser för j**ligt ut ![]()