|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2010-07-19, 18:15 | #1 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
spelet slutar ladda en viss rutt !
Hej
Nu har jag åkt på nått trist. När jag skall ladda Altenburg-Wildau, så tar det en himla tid, inget händer, det röda slutar röra på sig. Så jag trycker Ctrl Alt Del och då kommer denna elaka skylt upp Vad skall jag göra? Jag provade att ominstallera rutten, men det hjälpte inte...
2010-07-19, 21:19 | #2 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
Kör 4GB patchen som nämnts i en annan tråd, patchar man railworksproc så försvinner vissa av dessa felmeddelandena.
|
2010-07-20, 13:12 | #3 | |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
Citat:
Jag hittade inget annat än "RailWorksProc2.exe" antar att det är den filen du "slarvigt" kallar "railworksproc" Så den filen patchade jag med 4gb_patch'en Jag fick igång Altenburg-Wildau, men jag får inte igång några scenario, bara Free Play ett av scenario'na vill ha dessa vagnar, se bild Jag har installerat om alla vagnar på nytt, men det hjälper inte. Dom fanns där förut !! Sedan kom en ny error ruta upp... Vagnarna som saknas har jag sökt efter men inte hittat