![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Hallå!
Som Anders (KMW) Redan avslöjat i en annan tråd så har han och jag ett pågående samarbete som för tillfället berör det svenska loket litt Z66, och om Anders går med på det så har jag även en V4:a på hårddisken. ![]() Tanken är då att dessa lok ska komma till både RW/RS och Trainz. Z66 ![]() V4 ![]() Nu är för visso mycket av arbetet gjort, men det finns alltid utrymme för förbättring, och samarbetet med Anders har lärt mig en hel del, Om ni ser något som är väldigt mystiskt så får ni gärna påpeka det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Ser att du har kompletterat med lådorna under gångbordet samt byggt lite på buffertbalken.
Jag har slängt dit en koppelkrok och luftslangar som jag snott från P80-vagnarna för att få den lite mer komplett. Tar gärna en uppdatering med både Z66 och V4. /æ |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Jag skickar filen nu!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
![]()
Svenska diesellok är något som jag har saknat mest av allt i RW så kan knappt bärga mig, ser riktigt snyggt ut dessutom
![]()
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Var ett tag sedan detta annonserades och Marcus har sedan jobbat på T44:an istället.
Jag har jobbat vidare med Z66, lagt till detaljer och mappat texturer samt fått in den i RS/RW. Lite bilder på vad som är på gång, fortfarande en del justeringar kvar särskilt på Skd:n som är nyligt påbörjad. /æ |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Hej! Toppen grabbar
![]() ![]() gubben50 ---------- John
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Härligt med ett svenskt växellok till RS/RW, det ser jag fram emot. Bra jobbat Marcus och KMW!
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
![]()
Härligt! Ska bli ett sant nöje att ruska ner till Liljeholmen och hämta ett par Cementa "dollys" med denna(när nu det spåret blir lagt och om det nu finns vagnar av den typen till RW? Annars får väl det bli nästa projekt för mig
![]()
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Då var en första beta släppt av Z66 och Skd226: http://www.e-buzz.se/forum/showthrea...ewpost&t=28533
V4 kommer senare och de är också menade att släppas till Trainz fast Marcus har väl fullt upp med T44:an just nu. God Jul & Gott Nytt År! /æ |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Hej Tomtarna.
![]() Tackar för julklapparna vi får. Mycket fina ![]() En riktig trevlig GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR till er Alla ![]() Traingoal |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
ännu mer snygga lok jag borde gå utanför trainz oftare
![]() |
![]() |
![]() |