|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2010-09-28, 14:00 | #1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2007
|
Japanska rutter
Någon som känner till någon/några japanska rutter till Kuju Railsimulator eller Railworks? Vet redan att både BVE och rutter till TRS och MSTS finns så nej tack, bara till Kuju.
|
|
2010-09-28, 16:36 | #2 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
Vet att det finns någon japansk spårväg på UKTS. När vi ändå är inne på ämmnet, kan du avslöja vad som finns till TRS/MSTS? Är också väldigt intresserad! Jag har som dröm att få köra Tokaido Main Line...
2010-09-29, 16:32 | #3 |
Medlem
|
Aha, vet inga rutter mer än till BVE, sa så för att jag inte ville ha tips på rutter till just MSTS/TRS. Ska finnas rutter på gång till TRS dock, samt ett par jag snappat upp; Minato Railway, Furuya, Hakodate Model Trams.
Länk till forumtråd: http://forums.auran.com/trainz/showthread.php?t=3916 |
2010-10-07, 14:53 | #4 |
Medlem
|
Men för att göra en lång historia kort, så knuffar jag upp den här tråden. Ingen som stött på en japansk rutt?
|