![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Vi håller på att försöka uppdatera äldre material till TS2010 och STL Standard.
Detta är ett gammalt lok som jag gjorde 2007 för TRS2004 och som jag uppdaterat. Nytt är: 1. Texturegroup (man kan växla mellan lok 1 och 2) 2. Hel- halv- och slutljus fungerar nu. 3. STL-koppel finns (sitter lite högt pga. GSJs låga bufferthöjd men kopplar väl till annat material) 4. För att ändra ljusriktning fungerar nu Alt-C för att byta färdriktning när man hoppat in i hytten. Ni kan ju testa detta lok och se om ni är nöjda!? Ekan och jag håller på att försöka göra likadant med allt gammalt STW-material m.fl. så att vi är väl förberedda när Multiplayer kommer till Trainz. Påpekanden m.m. i denna tråd: http://www.e-buzz.se/forum/showpost....92&postcount=1
![]() |
Taggar |
ånglok, gsjsaker |
|
|