![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2008
|
![]()
Finns det någon svensk webbutik där man kan köpa MSTS?
![]()
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2011
|
![]()
Vet ej helt säkert, men jag tror inte det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Hmm, för 5 år sedan i så fall. Nu ska du vara glad om du hittar det över huvud taget
![]() ![]()
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
jag har ett MSTS som jag kan skänka
![]() Om du vill ha det så kan jag skicka det, maila mig om du sammtycker ![]() OBS Bara 2 skivor+fodral alltså ingen instruktionsbok OBS
Hälsningar Max ![]() Jag Använde Trainz (Numera pluggar jag musik och får lite tid över för att Trainz'a ![]() Senast redigerad av maxlk96 den 2011-01-30 klockan 10:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
MSTS finns att köpa på Aerosoft. Okej, ingen svensk butik men jag har handlat där och den butiken är bra.
![]() Senast redigerad av Bombardier Train den 2011-01-30 klockan 15:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2008
|
![]()
Tack så mycket för svaren!
![]() Jag har MSTS sedan ett par år tillbaka. Men anledningen till att jag ställde denna fråga var att jag nu skriver en artikel om olika spårvägssimulatorer till MFSS där det även ska framgå var man kan köpa dem.
Mvh carltram ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Senast redigerad av carltram den 2011-02-05 klockan 18:32. Anledning: MFSS |
![]() |
![]() |