![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Hej! Vi hade ju en sån här tråd förra året så tänkte starta en i år också. Så vad fick ni i julklapp i år då?
![]() Jag fick: Kläder Lite pengar Ny 20-tums LED-skärm Att mina föräldrar betalar 2/3 i modelljärnvägen jag ska köpa. ![]()
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Trevligt med modelljärnväg, hoppas på lite bilder när det är klart!
![]() Själv fick jag lite kläder, 600kr, en trisslott (nitlott såklart), två chokaldaskar och så får man kanske lite imorgon då man ska till mormor och morfar ![]()
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Fick TRS2010 men vet inte hur man överför filer från trs09?
Är det ngt som ni kan? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Hej!
Det blev en bra julafton för mig. Jag fick: *Nätverkshårddisk, Buffalo Linkstation *Sodamaker (Fasett) *Merlin säsong 2 *Tågalmanacka (med spårvagnar) *Trisslott *Lite kläder *500 kr *Gott marsipangodis ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
En Aladdinask... som är tom nu, det var allt.
![]()
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
Tja, jag fick mycket pengar (1.700kr)!
![]()
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Pengar är den största julklappen för mig.
Dock var det en bok som var den bästa, Digital Fotografi! Man lär sig yrkesfotografernas hemligheter, så nu ska det läsas och fotas och förhoppningsvis utvecklas!
![]() |
![]() |
#8 |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
* Mariokart till Wii.
* Extra fjärrkontroll till Wii. * Simpsons, säsong 13. * Ljudbok, Harry Potter och Fenixorden (ja, jag är barnslig). * Pikétröja. * Handskar i äkta skinn. * Pengar till ett objektiv. * Radiokontrollerat armbandsur. * 1000-bitarspussel med motiv av tecknaren Jan van Haasteren. * Choklad. * Från Roslagståg: Presentkort på 450:- i valfri butik över hela landet. Den bästa julklappen var dock att se mammas och pappas glädje över de julklappar som jag gav. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Jag fick
Parfym & Deo Lite kläder Pengar Ett headset En mus Hörlurar till iphone Och jag gav Badbomb & skrubbhandskar till mamma 1200 doser stelkrampsvaccin (300 var) till varje familjemedlem. Dessa får behövande i fattiga länder. Sen fick dom varsin chokladkaka också. Mycket uppskattat!
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
Jag fick:
Dvd-box (Solsidan) Pengar (Som f.ö gick till en EOS 1000D) Kläder "Presentkort" på 500 spänn till FS-addon Bönan: Bilder på mj bygget skulle uppskattas! ![]()
Mvh Wasso Senast redigerad av Wasso den 2010-12-26 klockan 10:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
Hejsan
Som vanligt fick jag inget till jul mer än julgemenskap och lite god mat...Mina "julklappspengar", 1500:- gick i år till Barncanserfonden...God Jul.... /Kenneth
![]() |
#12 |
Medlem
|
![]()
En välbehövlig dammsugare... nu ska här städas
![]()