![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Hej alla Trainzare!
Ja...å god fortsättning, naturligtvis. Själv så har jag brutit benet. Smalbenet. Hade för bråttom att springa ut på den hala altanen för att tända tomtens lyckta. Det blir till att sitta med exemfixtur "fyra spikar inslagna rakt genom både skin och ben" i mins sex veckor framöver. Som tur är så kan jag sitta ganska bekvämt framför datorn så jag kan hålla koll på er andra trainzlurifaxar. Kanske det rent av kan bli till några hus från mig, eller något under tiden. Få se vad man orkar med. Hälsningar LokKalle
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Ajdå! Men att få en anledning till att bygga grejer till Trainz istället för att skotta snö, tackar man inte nej till...
![]() Du har väl inte glömt allt du har på lager, få se, Tp-lok, B1(C1)-vagnarna och den uppdaterade Y6/Y7/Y8-serien. ![]() Krya på dig!
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Krya på dig Kalle,
du behövs i Trainz! Låt benet vila och använd "mushanden" under tiden!
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Krya på dig
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem