![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2011
|
![]()
Heej! nu har jag Installerat TRS 2006 efter att jag hade avinstalerat det för några timmarsen! så när jag då hade laddat ner ett Regina tåg från banbyggarna.se, så lägger jag in det i CMP, och så står det när jag startar "CMP" så står det nåt med "URL Faild" Så jag registrerar mig på Auran.com.
Nu till min "Mina" fråga/"Frågor" När jag då har installerat regina i CMP så startas TRS och jag Fixar en bana... och ska då leta upp Regina, hittar det men... det finns inget Regina, man kan inte se en bild på tåget, men texten finns där? så vad har jag gjort fel? och, När jag har lagt in ett tåg på CMP, ska det stå då när jag har klickat på "Main list" (Det står på två av 4) "Missing Dependencies" /Kanske lite svårt att förstå, men jag vill gärna ha hjälp ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Här får du lite att läsa. Lycka till!
Nisse |
![]() |
![]() |