![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
Min son vill ha TS2010 och jag säger visst och kilar iväg till Aurans hemsida. Jag hittar något som heter Engineers Edition som inte säger mig så himla mycket.
Sedan finns det något som heter Trainz Simulator: Treez som kräver TS2009 World Builder Edition. Väldigt fiffigt. Därefter snubblar jag på något som heter Speedtree. Oklart i vilken version det dyker upp. Kan någon ge mig råd skulle jag bli tacksam. Vad behöver grabben för att komma igång? Han kanske rent av ska fortsätta köra TRS2004?
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Jag har Trainz Simulator 2010 och det heter visst Engineering Edition nånting också,m det är förmodligen det du ska satsa på, sen finns det hur mycket add ons som helst på nätet att ladda ner.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2010
|
![]()
Engineers Edition heter spelet om du skall köpa TS2010. Speed treez är ett tilläg till 2009, men finns redan inbyggt i TS2010.
Du kan även köpa det via Ginza eller andra äffärer i Sverige.
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]() Citat:
![]()
![]() |