![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]()
Hej allihopa.
Här är en alfa version av min elledning. Polygon räkningen är lite väl hög i den här tror jag och det finns inga LOD objekt..... tänkte ni kunde få ett smakprov iaf. Men som sagt - det kommer en uppdaterad version hade jag tänkt mig... screen4.jpg Elledning_60kv.cdp Senast redigerad av spyfrog den 2011-03-07 klockan 00:03. Anledning: Bild saknades... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Tack
![]() Kommer också till användning.
![]() |
#4 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Tackar å bugar.
En grej till man kan stryka från "saknat"-listan ![]()
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Jag vill varna för att ledningarna kan se ut att hänga lite snett vid första/sista stolpen. Jag begriper inte riktigt varför de gör det, det ser rätt ut på mitten tycker jag och det är EXAKT samma modell där....
Min lösning är att se till att start/stopp på ledningen inte är nära järnvägen, dvs inte syns.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Ok.
Här kommer nu en höjd version som är 11 meter hög i stolpen, vilket bör ge 7 meters frihöjd för ledningen. Elledning_60kv.cdp Kommande - LOD och något kraftigare ledning.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Ladda inte ner version två här, den höjda elledningen - den är defekt....
Fel på objektet gör att texturen inte syns. Jag återkommer när jag fått ordning på det hela..... |
![]() |
![]() |