![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2011
|
![]()
Hej
Jag byggde mig några äldre vägskydd, det kanske finns sen tidigare men jag har inte hitta det i alla fall. Tolkar jag Gunnar Ekeving så såg dom (bla) ut så här. http://www.ekeving.se/vs/index.html Ifall någon annan vill ha dom så finns dom här. Det är 5 stycken av dom små liven. Ha det / BjörnL |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Får inte in dem i spelet, configen är i .chump-format och verkar vara kodad. Kan vara mitt Trainz, för det trasslar just nu. Någon annan som lyckats?
Annars, snyggt jobbat!
-k- Senast redigerad av korvtiger den 2011-03-18 klockan 19:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
![]()
Kul att du bifogat en länk med lite historia... det fanns regler förr också... tack!
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]()
Vi på DONJs banavdelning skulle vilja tacka dig för den ökande säkerheten som ditt bidrag innebär.
tack_vägskydd.jpg |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Hej Korvtiger, Spyfrog och Stina
Kul att ni gillade modellerna, men väldigt kostigt att de inte funkade för dig Korvtiger, är det fortfarande så? Spyfrog, för dig verkar det ju fungera bra, Stina har du provat och installera tro? Det är ju så enkla modeller och det är ju inga konstigheter emd conf filen heller, (se nedan) trainz-build 2.4 category-class "BR" category-region-0 "SE" category-era-0 "1900s;1910s;1920s;1930s;1940s;1950s" kind "scenery" description "na" asset-filename "Varning for tog 1" username "Varning for tog 1" author "Bjorn Liondell" license "Freeware" thumbnails { 0 { image "varning for tog 1.jpg" width 240 height 180 } } mesh-table { default { mesh "varning for tag 1.IM" auto-create 1 } } |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Nu fungerar det, det var bara något tillfälligt fel i Trainz.
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Hej
Vad skönt att höra. M;VH / BjörnL |
![]() |
![]() |