![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Tja. Mitt problem är att när jag ska ladda ner från download station (aurans hemsida) så läggs filen i download rutan och sen totalt i MB som jag ska ladda ner är 21.34 MB. Och sen trycker jag på start och så jobbar den i nåra sekunder sen slutar det att jobba och då kommer det upp en gul text där det står ''unable to download, the server appears to be full, please try again later..'' och jag fattar inte va dom menar
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2010
|
![]()
Det som menas är att servern är överbelastad med folk som alla vill ladda ner saker. Man får snällt vänta tills det blir en "slot" ledig!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
De som har FCT (First Class Ticket) åker på ett snabbspår in i servern och laddar ner mycket fortare än de som åker "andra klass". Kostar några kronor beroende på hur lång giltighet på biljetten, men det är det värt.
(Tycker jag som har det). Hälsningar
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]()
nej, jag håller tyst....
Senast redigerad av spyfrog den 2011-04-27 klockan 23:41. Anledning: självcensur |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Tack alla då vet jag ! jag som trodde att jag hade laddat ner så mycket att det var fullt
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |