![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Kan man bygga en egen järnväg och tåg på nån svensk sida, I så fall Hur gör man??
/vfp420b Sten Johansson |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Ja altså, hur menar du? Om du menar hur man bygger en rutt så kan du börja med att läsa här: http://www.msts-akuten.com och kolla hur man skapar mark. (Menar inget ont) sedan får jag nog lämna över resten till en duktig ruttbyggare....
MVH Dson i Sandviken. ![]() VD för VBK-Tåg AB |
![]() |
![]() |
#3 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Du är jättevälkommen att maila mig om du har problem!
![]() Mail: olaf.lindstrom@edu.savsjo.se (webbmaster på www.msts-akuten.com!) MVH:Olaf (olis) Lindström ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Junior Member
Reg.datum: Sep 2003
|
![]()
Hej jag undrar hur man gör när man skall instalera de svenska rutterna ? jag har laddat ner dem men kan sedan inte fatta hur man instalerar dem och får upp dem i MsTS när man sedan skall välja vilken route man vill köra någon som kan hjälpa mig?? Många tack i förväg till den som kan hjälpa mig. Hälsar Tågroger
Hej jag gillar tåg! |
![]() |
![]() |
#5 | |
Senior Member
|
![]() Citat:
Har du läst redme filen nog ?? Om du inte förstår den så skicka iväg ett mail till mig så ska vi se vad ja kan hjälp dig me ![]() Annars kan du adda mig på icqn. PS.Vilken bana/banor är det ??.DS Panic_attack@chello.se icq 71458566 M.V.H Nicke! |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Fråga ang. Boggier+Polygoner | Carlj | 3D-design - Trainz | 0 | 2005-02-01 23:44 |
Nyfiken fråga? | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2004-01-15 22:52 |
En fråga angående ny rälstextur | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2002-11-05 21:50 |
Fråga till STW. | RapidHO | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2002-08-16 23:37 |
En fråga om att spara sitt arbete i Trainz | Yzerman | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2002-06-16 01:18 |