![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Jag hade ett program som man kunde öppna consisten och se vad som var ihopkopplat och även kunna byta, ta bort, vända eller lägga till objekt. Men jag kommer inte på vad det heter och var jag hittar det, har någon ett bra svar så vora det tacksamt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Du öppnar Editor & Tools, sen Activity Editor. Klicka på File/New och välj vilken rutt som helst. Klicka OK. Titta efter Player service och klicka på New. Service editor visar fram och klicka på Consist och du får Consist Editor att hålla reda på tågen. Lycka till!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Säkert Conbuilder du tänker på!? Ett bra program, men tyvärr vill dom nu ha pengar för det: http://www.conbuilder.com/
![]() |
#4 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Jag har aldrig förstått vad conbuilder ska va bra för, consisteditorn i MSTS räcker väl gott och väl...?
![]()
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
JAg tackar för upplysningen, jag har för mig att det är conbuilder som jag hade
|
![]() |
![]() |