![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Hej!
När min dator havererade förra året så försvann rätt så mycket. Vet att jag frågade om någon hade målat om Tågkompaniets sov-liggvagnar till SJ loggor (WL4,WL6 och BC4) och någon snäll medlem på forumet skickade dessa vagnar sickade till mig via mail men dessa försvann i kraschen. Någon som känner igen att dom skickat det till mig får gärna skicka det igen på mail:andersjohansson394@hotmail.com Hade även laddat hem Amtrak lok AEM 7 via train-sim men den finns inte där längre. Finns loket på någon annan sida? Hälsar Anders |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Hej
![]() necpak01.zip NECPAC14.ZIP Amtrak AEM-7 , Finns på http://www.trainsim.com/ ![]() Använd Google ![]() Mvh. Traingoal |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Har sökt men inte hittat någon sida att hämta hem loket, dock finns någon sida med marc men det är ju inte amtrak. Ingen som har någon direktlänk ?
Hälsar Anders |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Använd sökfältet för filnamn på train-sim.com och sök på filnamnen som nämns ovan.
![]()
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Ok, har hittat det.
Hälsar Anders |
![]() |
![]() |