![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Ja gissa det
![]() Nej... allvarligt... Det är jag... jag blir 21! Sen är det minst två till... Min morfar (82) och Bin Laden (46) Sen tror jag att Haley Joel Osments syster fyller år också ![]() Jonas M. Bobjörk ![]() Visst kanske gräset är grönare på gården bredvid. Men duger inte gräset på din tomt? http://www.bobjork.nu/download/msts/ |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Grattis Bobjörk!
![]() MVH:Olaf (olis) Lindström ![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
|
![]() Citat:
MVH Dson i Sandviken. ![]() VD för VBK-Tåg AB |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Senior Member
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Jag säger som alla andra,
Grattis!!! KAlle ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Senior Member
|
![]()
Jonas, jag kommer inte ihåg vem det var som fick visa lägg i Gävle, gör du det???
Seså hp, inte mobba lilla böbjörk, ehh, bobjörk! Som sagt, GRATTIS!!! HP |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]() Citat:
/Bosse Ps. Gratulera din morfar också, bin Laden behöver du däremot inte gratulera... Edited by - sibbmark on 10 March 2003 17:41:48 |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Man tackar och bockar (baah)
Jag fick visa legg i Gävle ja... på ena puben där jag och Micke321 åt... Men jag fick inte visa legg för några biffiga vakter med pistoler i alla fall... Jonas M. Bobjörk ![]() Visst kanske gräset är grönare på gården bredvid. Men duger inte gräset på din tomt? http://www.bobjork.nu/download/msts/ |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Några bilder från igår och idag. | bombardier (avregistrerad) | Off-topic | 5 | 2004-05-31 22:49 |
Idag fyller det mtoordrivna flygplanet 100 år. | Dson | Off-topic | 1 | 2003-12-17 17:15 |
Vilka ska till Järnvägsmuseéts dag den 13/9? | Dson | Off-topic | 5 | 2003-08-17 21:31 |
Vilka tåg har ni till och från Gävle? | Pson | Off-topic | 2 | 2003-01-08 21:33 |
Idag var det en sorglig dag i Ängelholm | Chessie System | Off-topic | 3 | 2002-12-22 01:34 |