|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2012-05-13, 09:18 | #1 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2011
|
Settle to Carlisle
ni som funderar på att köpa denna rutt så ger jag tummen upp, mycket trevlig rutt.
|
|
2012-05-14, 07:02 | #2 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
Hej
Ja den är snygg, även om den på sina ställen är rätt kal, men det är ju sådant landskap där uppe... Men jag är väldigt irriterad på att det inte går att göra egna cenarios, med typ Svenska vagnar (c3g). Varje gång jag försöker, så fryser spelet när cenariot laddat klart. Jag måste boota om, förb**at kass Skall man bli tvungen att KÖPA cenarios? Gratisversionen av samma rutt är det inga som helst problem med. Jag har samma problem med USA-rutten Hästskon, det är "lögn" att göra något eget, med annat än dom lok och vagnar som ingår i rutten.
2012-05-15, 21:48 | #3 |
Medlem
|
har inte provat att göra eget än. vore skit om de är så
|
2012-05-23, 03:58 | #4 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
Hej
Jag frågade i forumet UK och fick detta svar " If you're trying to create scenarios using other stock you need to make sure the Kuju box(es) is(are) ticked in the Asset Providers section---many items use the default couplings so need access to the Kuju folder." Jag förstår nu hur man gör , men en bild säger mer än ord.
Senast redigerad av Hawk den 2012-05-23 klockan 06:36. |
2012-05-23, 22:29 | #5 |
Medlem
|
tackar för tipset
|