![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2011
|
![]()
Hej
Har laddat ned Itino men den går ej att köra. Vad jag förstår så är det KUID 255314:1201 som saknas. Var hittar jag den ? Kör i TRS 2009, har det någon betydelse? Mvh Thomas Ericsson |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
![]() ![]() Det är väl en hel del som inte stämmer med ett riktigt Itino (därav namnet "fiction" = påhittat), så jag vill inte höra en massa kommentarer om det. Antingen laddar man ner, å tutar å kör, och låtsas att det är äkta vara (det är ju trots allt bara Trainz ![]() ![]() ![]() För att tåget ska funka, så måste man antingen ladda ner "Szynobus SA 132" från http://www.ptram.eu/en/about_trainz.php (downloads/EMU&DMU), eller lösa delar (saknade kuids) från http://www.stacjazary.pl/viewpage.php?page_id=6 Orginalet är gjort av Stacja Zary (thanks and creeds to you ![]() PS. Har skickat med Lennarts Swe Horn utan att fråga om lov ![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2011
|
![]()
Hej igen
Nu har jag laddat ned tåget från den där polska sidan, och det fungerar att se på och köra, men inte från förarhytten. Jag får endast upp bilden mot kupén. Varför? Mvh Thomas Ericsson |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
... för att göra hytten körbar finns i denna post:
http://www.e-buzz.se/forum/showpost....54&postcount=4 Ladda ned Interiorn och byt interior-kuid i "Knösa"-vagnarna till <kuid:67375:101282> (även i kuid-table!!) sen skall det fungera !? Edit: Hittade var alla switchar fanns, INTE i hytten utan ute i vagnen, de var till för förarhyttsdörr, vädringsfönster och klaffsistar !!??? Jag har skapat ett antal positioner i vagnen så man kan pilla på dom om man får lust (genom att Åla):
![]() "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn ![]() Senast redigerad av lan den 2014-07-04 klockan 13:39. Anledning: Nya fixar |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Veteran
|
![]()
A-delen verkar ha orange bård på dörrarna och B-delen gul. Vet någon anledningen ??? Jag har gjort så i den senaste uppladdningen idag.
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
orange är handikappanpassad och de gul är för vanliga dödliga
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Veteran
|
![]()
Tack rac,
tur att det finns vä(r)stingar som kan förklara!