![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2011
|
![]()
Hejsan,
Jag installerade nyligen mitt railworks 2013 och tankade hem t44an här från forumet men verkar inte få in den i mitt spel? har alldeles nyligen köpt spelet så har ingen aning riktigt om hur det funkar men jag installerade med verkyget som följer med spelet dvs någon form av package manager. Vad gör jag för fel? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
EDIT: Glöm det, jag slarvläste...
Mvh Björn ![]() Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora Senast redigerad av bönan den 2012-09-24 klockan 11:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
God morgon
![]() Det låter som att du har installerat det korrekt. För att hitta T44 i listan så måste du även aktivera "tillverkaren" av loket, i det här fallet EatenMarcus.
Jag hoppas att det hjälper dig något. Jag är alldeles för nyvaken för att kunna uttrycka mig begripligt. ![]() mvh .... Mats
![]() Senast redigerad av MatsH den 2012-09-24 klockan 11:18. |
![]() |
![]() |