![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Äntligen har det kommit en "pay route" som inte bara är full fart rakt fram. Titta på denna rutt som Just Train har släppt. Allt är baserat på verkliga sträckningar och mycket detaljerat. Och vilken spännande natur. Väl värt pengarna!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2013
|
![]()
Läste nyhetsbrevet från JustTrains idag. Rutten såg riktigt spännande ut.
Tack för tipset. Sten-Åke |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Nån borde göra en scenario där 1042 (ÖBBs RC2:a) blir dragare på rutten. Men då kanske det är en bra idé att den har LZB först.
(Vore bra om man hade högkvalivativa RC-Hytter som är i samma klass som T44:an. Bästa svenska loket till simulatorn hitills.)
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |