![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]() Nytt tyskt virtuellt bolag skapat av Byggare Bob ![]() Nytt från 030905: Eftersom det visade sig att vara ganska knepigt och skapa aktiviteter till German Railroads, så avsade jag mig entreprenaden, bytte namn till Germania Rail och gick över i en snabbare fas. Jag kommer nu att köra snabbtåg mellan Kassel och Fulda (eventuellt senare mellan Köln och Munchen) på andra sträckor, men fortfarande bara snabbtåg!) Eventuella [?] kan mailas! |
|
![]() |
#2 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Bra bilder!
Jag gillar just det här forumet! Sten Johansson |
![]() |
![]() |
#3 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Jag blir medlem!
Är det bara jag som hör ett konstigt brusande ljud när jag kör det loket som är på översta bilden? --------------- Hälsningar: VD, Olaf Lindström VGC-IC Koncernen |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Hej Byggare Bob.
Ursäkta att jag går lite utanför ämnet men dessa tyska "3-axel vagnar" (eller vad det heter) som finns på dina bilder är väldigt snygga och av stort intresse för mig. Jag har en annan "variant" på dem. Var har du hittat dina? Skickar en bild på dem jag har... ![]() ![]() http://members.chello.se/tjalle/ |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Jag har och kan tänka mig att gå med lycka till!
![]() ha en bra dag [img] attachments/7075881.gif[/img] Jonsson |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Vagnar och lok ingår i denna Add-on, dvs de är inte Freeware.
German Railroads finns bl a att köpa på www.softwareexpress.se |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Hur byter man namn på stationer? | DJ Clinton | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 9 | 2003-11-13 16:36 |
Xpress AB byter namn till VGC-IC Konsernen! | Olaf Lindström | Virtuella Tågbolag | 53 | 2003-05-21 19:12 |
Hur byter man namn på lok? | MatsH | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 5 | 2003-02-03 19:06 |
Hur byter man cab till X2000? | Netcaller | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 2 | 2002-07-11 06:39 |