![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2012
|
![]()
Ja, då har man påbörjat en ny bana i railworks. Den är helt fiktiv, men första stationen kommer nog någon enstaka kanske se ganska tydligt var ifrån man fått sin inspiration. Mitt mål denna vecka är att vara klar med station ett. tror jag kan vara klar imorgon, vilket vore skönt. jag tog bilder igår, men nu har det tillkommit så mycket nytt att bilderna är lite utdaterade. Kommer bilder i helgen eller imorgon
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Bilder jag lovade:
2013-11-08_00001.jpg 2013-11-08_00002.jpg 2013-11-08_00003.jpg 2013-11-08_00004.jpg 2013-11-08_00005.jpg 2013-11-08_00006.jpg |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Snyggt men lite platt, ingen DEM-data? Det korsande spåret på bild nr fem ser inte ut att fungera....
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
det kommer bara vara så platt just här. Vill inte ha massor av backar m.m på stationsområdet. Och spåret fungerar utmärkt. Testade det igår senast.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
jag håller helt med, själv så använder jag level för att få en plan mark på stationsomådet. Bra att det fungerar med korset men det ser ut som om den inte är 'welded' som ett kors på bilden
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Snyggt! Kristianstad som lite förebild?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Kul att du la märke till det! ![]() Senast redigerad av AlleDahlle den 2013-11-09 klockan 10:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Arbetet går framåt. Har jobbat mycket med omgivningen på banan, och har därför inte byggt mer räls eller några fler stationer. Har haft mycket nu den senaste veckan, så jag har inte haft tid att bygga så mycket. Har bland annat haft en inlämningsuppgift i programmering som jag slitit som ett djur med. Men när den är klar ska jag se om jag kan fortsätta bygga lite.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Då så, snart är sträckan mellan de två första stationerna klara. Mycket har hänt sedan jag laddade upp bilder senast. Ska försöka bli klar med sträckan innan jag laddar upp nya bilder. Efter att jag gjort det ska jag börja placera ut signaler på banan. Börjar faktiskt bli mycket nöjd med banan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Vad hände?
![]() |
![]() |