|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2014-03-26, 22:36 | #1 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
Nattsvart
I går kväll testade jag ett booster-program , som sägs kunna minska ett antal Windows-komponenter för spel o dyl. Det fungerade inte bra; växklar försvann, stolptavlor misshandlades o s v. Men värre var att något senare hade jag Google Chrome-sidan öppen när Microsofts Search bröt sig in med reklam för Registry Booster. Det kvaddade Google Chrome - alla mina värdefulla länkar försvann liksom lösenordet.
Trots ominstallationen plus tillhörande operationer har Google Chrome inte kunnat återställas - det går inte att lägga in fasta länkar. Lösningen är då att använda sig av det Explorer-styrda Google.se i vilket länkhanteringen fungerar. Men använder jag länken till Forum hamnar jag i den förfärligt dåliga sidan som saknar Active topics. Så nu går min väg in till Forum via inskrivning av länken Svenska 3D Tåg i Chroms sökfält. Nisse |
|