![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Det finns så gott som allt för att göra en realistisk bana med allt Svenskt material.
Vad jag saknar är någon sugtransformator till Tomas fina luftledningspaket. Då jag inte kan själv undrar jag om det är någon av våra duktiga kreatörer som kan skapa en sådan. Göran.
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
... jag tror jag gjorde sådana när vi höll på med järnvägstavlorna, med jag vet inte om de finns kvar. Skall kolla!
Jo då Göran, som den sparsamma typ man är fanns den kvar. Den bygger på samma skript som Tomas N's stolpar och borde fungera ? Vore tacksam om du testar! Det finns lämplig tavla bland de tavlor som Svenolov och jag gjorde. Meddela om det funkar så länkar jag hit från Downloadtråden !
![]() "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn ![]() Senast redigerad av lan den 2014-05-22 klockan 21:23. Anledning: Hittat den! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hemkommen från Skottland, så nu är jag igång igen med Trainz.
Plockade hem sugtransformatorn och får en missad kuid på den. stolp2texturkuid <kuid:67375:101353> Är det bara för mig den saknas???? ![]() 13 nedladdningar och ingen har sagt något!!!! ![]()
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2012
|
![]()
Välkommen hem, Bengan - så händer det i alla fall nåt.
Trafon krävde en särskild texturgroup för att passa TomasNs system. Här kommer den: |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]()
Tack ajnin.
![]() |
#6 |
|
![]()
ATC skyltarna sitter på insidan av stolparna.
![]()
![]() |
#7 |
Veteran
|
![]()
Kan vara så. Jag hade nog tänkt ta bort dom helt eftersom de finns i "Svenska Järnvägstavlor"-paketet. Skall kolla om de går att fixa !???
ATC-skyltarna fixade i denna:
![]() "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn ![]() Senast redigerad av lan den 2014-05-28 klockan 15:13. Anledning: Fixade ATC-skylrar !? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citat:
Behövs det egentligen någon skylt för detta, just på denna stolpe. Går ju lika bra, att välja detta på föregående eller efterkommande stolpe. Blir bara en massa extrajobb för dig, att sitta och fixa till sådana smådetaljer i efterhand.
![]() |
![]() |
#9 | |
Veteran
|
![]() Citat:
En tavla som definitivt satt på denna stolpe är: STL 3.1 ETavla Stoppförbud som innebar stoppförbud mellan dessa tavlor!
![]() "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn ![]() Senast redigerad av lan den 2014-05-28 klockan 15:22. |
|
![]() |
![]() |