![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Hej!
Fick en Logitech GT driving force i julklapp som jag tänkte ha till OMSI2. Men jag får det inte att fungera. Jag har förgäves försökt leta upp guider osv på nätet men hittar ingen som hjälper mig. Är det någon här som använder GT-ratten eller kanske liknande som kan förklara hur jag ska gå till väga? Har laddat ner Logitech Profiler som jag inte förstår mig på riktigt heller. Vore väldigt tacksam för snabb hjälp då jag gärna vill komma igång o köra med ratten...
![]() |
#2 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Om du går till inställningarna så finns en funktion som gör att man kan hantera och konfigurera spelkontroller. Borde räcka med det.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Finns det förövrigt något svenskt till OMSI? Bussar/Rutter? Har googlat men inte hittat något
![]()
![]() |
#5 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Kul att du fixade det!
![]() Finns lite svenska målningar på omsi-sverige.se, men dessvärre ligger vår hemsida nere tills vidare pga webbhotellet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Om du har tips på övriga rutter som är bra (och fungerande länkar) så är jag tacksam
![]()
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Lite svenskt...
![]() |
![]() |
![]() |