![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2012
|
![]()
Hej alla som kör msts.
Är det någon som vet vart man kan få tag i rutten Denmark 1.0? Jag hade nämligen tänkt att göra aktiviteter till just denna rutten, eftersom jag bor i Lund och denna rutt har en sträckning längs hela Skånes västkust upp till Helsingborg. Hade då tänkt att skapa aktiviteter som är verklighetsbaserade med Öresundstågen och pågatåg samt godståg och SJ:s tåg till Göteborg. Håller på att skapa de nya pågatågen till msts. Kanske någon annan hinner före med det ![]() Med vänlig hälsning, Spirot |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Finns inte att hämta vad jag vet, men någon här kanske har den. Väldigt gammal rutt.
![]()
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Spirot!
Kontakt mig via PM! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
|
![]()
Spirot!
Du har fått PM-svar av mig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2012
|
![]()
Hej!
Någon som har Denmark 1.0 kvar? Jag fick den tillsänt för några år sedan. Tyvärr så kraschade min dator och just den rutten hade jag inte gjort backup på. Jag vet att det är en gammal rutt, men den har ju sträckning upp mot Helsingborg som inte DK2000 har. Har tänkt att bygga vidare på den sträckan nu när jag äntligen har fått min nya laptop speldator, och lärt mig hur man bygger. Ha det bra alla tågsimulerare. /Spirot |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
Hej Spirot!
Denmark 1.0? Mener du Ruten Denmark 2000H kanske? Eller har jag missat något kanske? ![]() Mvh Micke Senast redigerad av mikban den 2018-07-01 klockan 22:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Jag hade Denmark 1.0 men tyvärr har jag inte kvar. Rutten börjar i Helsingborg till Danmark. Grundaren Erich byggde på nytt Dk2000 och Helsingborg är inte med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]() Citat:
MVH Jan Kristensen Har bygd Drammen-Kongsberg Har bygd VBSR 1, 2, 3, 4 ruten Klar til Stavanger og Gardermoen, VBSR 5 med hjep fra Bønan Klar til Hamar, VBSR 6 av Bønan Klar til Trondheim VBSR 7 Klar til Bergen VBSR8 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Finns denna rutten? Jag är väldigt intresserad att få hem den isf
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2012
|
![]()
Jag är väldigt intresserad av att få tag i denna rutt. Någon som har den?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Jag skulle också vilja ha danmark-rutten
![]() |
#12 |
Medlem
|
![]()
Se i deres PM Toren, Guzzo og mattiasb.
MVH Jan Kristensen Har bygd Drammen-Kongsberg Har bygd VBSR 1, 2, 3, 4 ruten Klar til Stavanger og Gardermoen, VBSR 5 med hjep fra Bønan Klar til Hamar, VBSR 6 av Bønan Klar til Trondheim VBSR 7 Klar til Bergen VBSR8 |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
404
Vi hittar inte det du söker jag var inne 2 dagar efter ditt svar? ![]() ![]() ![]()
![]() |
#14 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2012
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem
|
![]()
![]() |
![]() |