|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2015-04-03, 13:39 | #1 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
U-bahn Frankfurt
Nu har den efterlängtade rutten U-bahn Frankfurt lanserats! Ser riktigt bra ut på bilderna, extremt väldetaljerat och realistiskt gjort. Dock aningen dyr kan jag tycka...
Rutten är över 60 km lång, har 74 hållplatser och har 8 olika linjer (U1-U4 och U6-U9). Länk till Justrains hemsida där rutten finns: http://www.justtrains.net/product/u-...bahn-frankfurt Rutten kräver Munich-Augsburg från Steam. Alla bilder är från Justrains hemsida. |
|
2015-04-03, 16:50 | #2 |
Tidigare Traindriver94
|
Ser mycket intressant ut, och kan mycket väl bli en investering för mig efter nästa studiebidrag Dock känns det helt värdelöst att en betalrutt kräver ytterligare en betalrutt?!