![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg
![]() |
Visningsalternativ
![]() |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Hei
Jeg har nå en ny PC med Windows 7 men får ikke startet MSTS fra snarveien verken Editor & Tools eller selve MSTS. Men kan starte og kjøre programmet ved og dobbelt klikke på Train filen. Men der kommer jeg ikke inn i Editor & Tools. Alt er riktig innstilt i snarveien når det gjelder kompatibilitet og bane. Er det noen som har en løsning så jeg får bygd videre på VBSR8. Jeg har en lapptopp med Windows 10 som fungerer på MSTS.
MVH Jan Kristensen Har bygd Drammen-Kongsberg Har bygd VBSR 1, 2, 3, 4 ruten Klar til Stavanger og Gardermoen, VBSR 5 med hjep fra Bønan Klar til Hamar, VBSR 6 av Bønan Klar til Trondheim VBSR 7 Klar til Bergen VBSR8 Senast redigerad av jkriste2 den 2015-11-10 klockan 19:48. |
![]() |
|