![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Då har man fått återfall på Trainz, har just laddat ner - 12 från Steam och ska strax köra igång det, antagligen mer än 4 år sen jag spelade sist och det kan kanske varit -06 jag körde förut som jag inte alls har kvar idag - ja kanske på en disk som idag ligger löst.
Får se om jag känner igen mig, ser fram emot att bygga och köra lite Dieslar, ju större desto trevligare men gillar även gamla ånglok också ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Istället för att slänga in trista bilder under Printscreen så lägger
jag dom i min egen byggtråd, PS tråden kan jag använda då det blivit lite "färg" på mitt byggprojekt. Jag gör en ctrl V: Då var man igång igen, inte mycket att se men jag är på gång. Får se vad jag hittar på denna gång. Kanske blir ett berg med skog runt detta spår. ![]() ![]() *Arbete pågår* EDIT: Är bildstorleken acceptabel? Har ett album på Fb där jag lagrar bilderna som läggs upp här. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Väldigt brant spår!
![]() Storleken är helt OK ![]() ![]()
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Kände jag ville slänga ut lite bilder redan från början,
i mitt fall kan det bli väldigt mycket bergspass, dock lite väl branta men det kanske jag ska försöka begränsa mig i, ska ju vara någorlunda verklighetstroget. Får se om det blir lite skog och grönska runt spåret snart också så ser det lite trevligare ut ![]() |
![]() |
![]() |