![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Junior Member
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Inom kort kommer ni att kunna tanka ner dessa från banbyggarnas sida
![]() ![]() ![]() Ett STORT tack till Bengan för fotona som verkligen kom till användning ![]() ![]() Nästa in i shopen blir långfärdsbussarna Micke321 Repairman contact us info@banbyggarna.com |
![]() |
|
![]() |
#2 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Robban |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Vart i älvsjö industri-område?!
Jag bor ju i Älvsjö så det skulle vara kul att veta så kan man sticka ner å fota för kul skull! ![]() ![]() ![]() Mvh: Kvarne ------------------ 6666 *Stockholms Sexigaste buss* (Scania CR112 H10) |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
Robban |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Aha där! Vet du någon exakt tid då de brukar stå där?
TVS: Sorry för att ja gjort din tråd lite Ur spår...[} ![]() ![]() ![]() Mvh: Kvarne ------------------ 6666 *Stockholms Sexigaste buss* (Scania CR112 H10) |
![]() |
![]() |
#7 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
|
![]()
Kul att bilderna kommer till användning, men ingen flygbuss. Har ni missat dom bilderna eller är det på G.
Bengan. |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Jo flygbussarna kommer
![]() ![]() ![]() Men dom kommer så småningom ![]() Tomas/repman The Vehicles shop www.banbyggarna.com |
![]() |
![]() |
#9 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej The Vehicles Shop!
Tack för att jag fick betatesta bussarna. Upptäckte att dessa inte hade egen textur för taket och då blev det så här när man skrev på sidorna: ![]() Och ännu värre här: ![]() Kan ni fixa detta? Flygbussarna i NEJ: ![]() Annars jättefina bussar, tack för att jag får använda dom i NEJ! ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
Tjena Pierre !!!
Jag ordnar till det där med att takdetaljerna får en egen textur så att det går att skriva text ![]() Jag mailar över nya filer till dig och byter även filerna i paketet innan det släpps ![]() Tomas/repman The Vehicles shop www.banbyggarna.com |
![]() |
![]() |
#11 | |
Junior Member
Reg.datum: Nov 2001
|
![]() Citat:
Jag har alltid gillat denna speciella buss, runt 1989(?) var den stationerad i Eriksbergsgaraget i Botkyrka. Specialinredd med "långfärdsstolar", videoapparater och snygga gardiner. Den var lite känslig, hade eget larmsystem som jag ett par gånger glömde stänga av när jag skulle in i den. Vad det lät.. Finns den kvar i Eriksberg? Jag jobbade med bussunderhåll där en tid. Slappa sommardagar kunde man sätta sig i 6666:an och kolla på film.. Det var kul.. mvh Tomas |
|
![]() |
![]() |
#12 |
Junior Member
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Av bara farten så blev dessa bussar för regionaltrafik klara
![]() Kommer inom kort på Banbyggarnas sida Tack till Pierre för fotona på bussen ![]() ![]() ![]() ![]() Micke321 Repairman contact us info@banbyggarna.com |
![]() |
![]() |
#13 |
Hedersmedlem
|
![]()
Fint med en förortsbuss!
Tack för att jag fick testa även den. Provade att göra en foto-textur: ![]() Kanske går att få till den bättre (bl.a. blev däcken blev helt åt skogen!)!? Kanske Bohmans ska få köra Nedanby - Ekeberg?????? Matfors ligger en bit utanför Sundsvall (västerut). Samma bussar går också till Timrå/Söråker/Tynderösundet (norrut) och Njurunda (söderut). OT: Testade precis Ron Picardi´s stängsel-paket. Det är superbra! Nu har vi stängsel till allt. Kolla här: http://www.train-sim.com/dcforum/DCForumID6/9151.html Laddas ner ifrån: www.train-sim.com ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
#14 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Snygga bussar!
OT: Vilka fina stängsel! --------------- Hälsningar: VD, Olaf Lindström VGC-IC Koncernen |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Senior Member
|
![]() Citat:
6666 finns kvar. Inte som trafikvagn men som utbildningsvagn hos Bussförarskolan i Hornsberg. Bilder kan du finna på http://marck.fateback.com/bussbilder.html Mvh Mikael R / http://marc.fateback.com ![]() PS. Ledsen för urspårningen, författaren av tråden. |
||
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Kullavik. Min Första Rutt | kaiser | Landskapsdesign - Trainz | 24 | 2004-03-30 07:58 |
Mitt första tåg... | NFS polisen | 3D-design - Trainz | 6 | 2004-01-19 19:07 |
Min första bana... | Erik Götborg | Landskapsdesign - Trainz | 19 | 2003-05-05 11:27 |
Första aktiviteterna.... | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 5 | 2002-06-28 10:58 |
Vad tycker ni! [Om min första 3d-modell] | Trigger | Off-topic | 22 | 2002-06-14 18:29 |