![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2016
|
![]()
Här kommer de sista bilderna för den här gången....
Bild 6: Ångloket i Iron City görs i ordning för utfärdståget ,ot Crystal Lake Bild 7: Koltåg med 120 vagnar o 6 lok kämpar sig igenom Green Creek Loop |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2011
|
![]()
Snygga bilder, men nu måste jag faktiskt reagera!
Varför startar du fyra trådar om samma ämne? Du numrerar dessutom bilderna som om de hörde till samma tråd, vilket gör förfarandet ännu mera förvånande! Dessutom så borde trådar som handlar om banbyggande placeras i "Landskapsdesign"! mvh Håkan
Fd. signalreparatör på Banverket. Sjukpensionär bla pga Aspergers syndrom. Använder numera T:ANE på en iMac (Retina, 27", -15), 24GB, OSX Sierra 10.12.6 (25/9-17) Hemsida för nedladdning av mina objekt: https://blomsson4073.se/index.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2016
|
![]()
Jag får be så mycket om ursäkt då - är ny på detta med att lägga upp bilder - första gången faktisk - läste bara "visa upp det du har på gång" - såg inte att det bara var modeller det gällde borde "läst på bättre"...........4 trådar - går det att lägga upp flera bilder än 2 per tråd..?? Ska bättra mig om jag ev får lust att lägga upp något mer någon gång............
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
![]() Det är bara att ladda upp fler bilder per inlägg, jag vet faktiskt inte om det finns nån begränsning men det är 2 bilder på "ladd-session", men när du ser att dessa två kommit upp, så är det bara att ladda upp fler bilder tills du känner dig nöjd och vill posta inlägget. Sen kan du ju svara "dig själv" i samma tråd och det är fiffinurligt om det är inlägg som är en naturlig fortsättning på tidigare inlägg. Jo just... En bra grej att tänka på är även att ge din tråd ett vettigt namn... "TRS 2019" är väl... sådär... ![]() Så på´t igen, ser fram mot din nästa postning! ![]() Senast redigerad av Mazz den 2019-03-04 klockan 22:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Jättesnyggt! Keep on the good work.
Hälsningar
![]() |