![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej,
Eftersom Linx nu har designat Sveriges snyggaste tåg så är det nästan som en plikt för mig att ta mig an utmaningen att göra ett Linx X2000 skin till Train Simulator. jag har haft tillgång till sidobilder på Linx X2000 som var "ritade" och jag har följt dem, jag kan alltså inte garantera att den är 100% realistisk. jag ber er att gå in i Bildgalleriet och titta under "Projekt Linx X2000" där ni ser en bild på vagnen som sitter bakom loket. Skriv vad ni tycker om det. Är det ingen som tycker det är vackert eller jag själv inte blir nöjd senare så slänger jag projektet i papperskorgen. Tack för era synpunkter! Med vänliga hälsningar: ![]() X2000 - Sveriges stora stolthet, ända in på 2000-talet. |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Ser mycket lovande ut! Har du tittat på det infogade fotot också?
![]() Med vänliga hälsningar Lukas Nilson / Webmaster på www.s-klass.cjb.net |
![]() |
#3 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Med vänliga hälsningar: ![]() X2000 - Sveriges stora stolthet, ända in på 2000-talet. |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Senior Member
|
![]()
om du har tittat på bilderna som har skickats in här. Typ dom som jag skickade
![]() MVH:Trigger ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
I nästa nummer av tidningen tåg är det en artikel om Linx-X2. Där kanske det finns några bilder.
![]() /Viktor http://twilty.yoll.net/ |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
X2000 / Linx | _olred_ | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2004-08-24 19:29 |
X2000 LINX | Angelsmind | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2003-10-14 12:48 |
Jodå VL...Linx X2000 | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 19 | 2002-07-28 01:36 |
Bilder på Linx X2000! | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2002-07-26 20:06 |
Foton på Linx X2000 | Pson | Off-topic | 0 | 2002-07-22 22:09 |