![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Senior Member
|
![]()
Hej på er alla Trainzare...
Tänkte bara vissa en bild på det jag har på gång efter alla tysnad från mitt banbygge... Tyvärr så har min andra bana me flygplats allt försvunit efter en del problem me datorn tidigare i vinter så nu har jag börjat på en ny istället där man kommer att köra malm och timmer och även passagerar trafik kommer det va på vissa sträckor. Säg gärna vad ni tycker mer bilder kan läggas upp om så önskas?! M.V.H Nicke! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Senior Member
Reg.datum: Jan 2003
|
![]()
Hupp.....
Mycket snyggt. Träd från DmDrake....mums. Visa gärna fler bilder du. Det är alltid roligt att se vad som händer i Trainzsverige. //Pelle[8D] Nos nihil efficere non possumus |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Senior Member
|
![]() Citat:
Visst kan ja lägga upp nån mer bild men lite hemlig ska de va ![]() ![]() M.V.H Nicke! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Senior Member
|
![]()
Tjena. Ja jag har den äran att kunna beta testa hans träd och det har vart bra. Och ja, jag andvänder nästan bara hans träd själv då Aurans liknar jagvetintevad.
//Pelle[8D] Nos nihil efficere non possumus |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Senior Member
|
![]()
okey va kul för dig... [
![]() Ja håller me dig om aurans träd dom ser rätt så tråkiga ut och liv lösa själv så andvänder jag nästan bara hanns träd ca 80 till 85% av träden som ja har andvänt hittils har varit DmDrake kanon snygga träd. ![]() Mer bilder kommer imorrn. M.V.H Nicke! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
[
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() OT: Borde nog forsätta med mina banor, så dem blir lika snygga[V][V] /Leoj besök gärna: www.geocites.com/trainz_page ************************************** allt kan misstolkas bara man är tillräkligt dum... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Senior Member
|
![]()
Här är bild 2 från banan
Mer bilder kanske kommer under dagen... ![]() Tack så mycke leoj! ![]() För er som undrar hur jag ligger till me bygget så kan ja säga att de är rätt så mycke kvar att göra men en beta version skulle man kunna fixa till snart kanske för några av er... ![]() ![]() PS.Jo jag tycker att du ska fortsätta att bygga leoj ja tycker att din/dina banor ser väligt bra ut.Ds M.V.H Nicke! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
det var en mycket snygg bana..var hämtar du hem båtar, och annat smått o gott till ditt landskap
Herr Söderman |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
*stum* Ja, vad kan man säga, kan nog inte säga mer än: mallorca vad snyggt!!!!!!!!!!!!!
Hehe... MVH Dson i Sandviken. ![]() VD för VBK-Tåg AB |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Senior Member
|
![]()
Tack Dson!!!
![]() jaha nästa bild jag har börjat lite lätt på en timmer och fiske hamn Som ni förstår så finns det en hel del att göra här... M.V.H Nicke! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]() Citat:
/Leoj besök gärna: www.geocites.com/trainz_page ************************************** allt kan misstolkas bara man är tillräkligt dum... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Senior Member
|
![]() Citat:
Jag behöver sådana, vore tacksam om du kunde hjälpa mig med att hitta dom. //Pelle[8D] Nos nihil efficere non possumus |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Senior Member
|
![]()
Hallo Pelle!
Dom går ej att ladda ner längre tyvärr ![]() Men om filen inte är för stor så kan ja mail den till dig om du vill! ![]() M.V.H Nicke! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Senior Member
|
![]()
Hej. Du får gärna maila dom till mig. Min e-mail kan ta emot stora saker så det är inga som helst problem om dom inte är på över 30Mb.
Adressen är pelleanna@ornsat.com Tack på förhand. Mvh Pelle[8D] Nos nihil efficere non possumus |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Senior Member
|
![]()
Okey va bra!
Du kanske vill hanns sågvärk och lite andra byggnader han har gjort också i så fall. Jag mailer över det under dagen ska bara leta upp det först.. M.V.H Nicke! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Ny bana | JohanV | Landskapsdesign - Trainz | 2 | 2005-01-20 17:02 |
STW lanserar ny bana till TRS2004 - BHJ | emges | Landskapsdesign - Trainz | 17 | 2004-02-11 22:18 |
En nya bana....igen | Erik Götborg | Landskapsdesign - Trainz | 2 | 2003-05-23 10:18 |
en ny bana på G | leoj | Landskapsdesign - Trainz | 5 | 2003-05-12 21:50 |
Min första bana... | Erik Götborg | Landskapsdesign - Trainz | 19 | 2003-05-05 11:27 |