![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Jag tog mig friheten att skapa en ny tråd med bilderna på länken som Henrik postade. Vi kan ju försöka samla de bilder som dyker upp på nätet här.
Ladda dock inte upp bilder till e-buzz utan använd [i m g]-taggarna eller en direktlänk till bilderna ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() /Fredrik Forumvärd |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Admin & STW-member
|
![]()
Svårt att göra en bra bedömning av spelet av de nya bilderna.
Något snyggare men inte så mycket snyggare som jag förväntat mig och något jag inte gillar på bilderna är den otroligt tråkiga himlen. Men som sagt det är alltför tidigt att dra några större växlar av bilderna. Vändskivan ser dock ut att kunna fungera vilket är roligt att se. /Fredrik Forumvärd |
![]() |
![]() |
#3 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Tack för att du tog och gjorde en sånhär tråd Fredrik![8D]
--------------- Hälsningar: VD, Olaf Lindström VGC-IC Koncernen |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Jag vet inte vad du hade för förväntningar, men jag tycker att det ser maffigt ut...
![]() Om man tänker på hur 1:an ser ut med sina originalrutter och hur freeware-rutterna nu ser ut, så tycker jag att det här är en finfin start... ![]() LLJ forum: http://forum.wendel.nu/viewforum.php?f=14 |
![]() |
![]() |
#5 |
Admin & STW-member
|
![]()
En intressant sak på bilderna är att rälsen och ballasten runt omkring är i 3D (lite som Märklins M-skenor)
Undrar hur detta kommer påverka befintliga rutter... Själva rälsen har fått sig en ordentlig ansiktslyftning ![]() /Fredrik Forumvärd |
![]() |
![]() |
#6 |
Veteran
|
![]()
Hej
![]() [ ![]() Tycker det ser prima ut, rälsen ser ju verkligen pampig ut. Tycker nog att den påminner mer om "RocoRäls code83 med banvall". Himlen får man väl fixa till med "Sky!_Conductor". ![]() Får hoppas att man kan använda rutter från dagens spel. Kanske nått converteringsprogram. Hawk ![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Det är ju SUPER grafik på Spårtexturerna och spåren överhuvudtaget [
![]() MvH. Mson ![]() http://www.tagbilder.com |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Så himla snyggt, Train Simulator 2 kommer äga!
Mycket snygga spår, glöm nu inte att fixa riktiga 3D-balkar. [8D] Med vänlig hälsning Pson ![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Medlem
|
![]() Citat:
SLIPERS heter det!!! [} ![]() ![]() ![]() ![]() Mvh: Kvarne ------------------ 6666 *Stockholms Sexigaste buss* (Scania CR112 H10) |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Ënligt mig påminner skenorna mer om Märklins C-skenor
Herr Söderman |
![]() |
![]() |
#11 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Vet någon förresten vilka rutter som kommer att finnas som orginal?
Herr Söderman |
![]() |
![]() |
#12 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
![]() ![]() LLJ forum: http://forum.wendel.nu/viewforum.php?f=14 |
|
![]() |
![]() |
#13 |
Admin & STW-member
|
![]()
Är det bara jag som får känslan av att MS/Kuju skrivit kontakt med killarna bakom German Railroads? Tycker det är ganska likt på några screens.
Antar att de precis på samma sätt som Auran tagit hjälp av communitiyn för att bygga upp en ny version. /Fredrik Forumvärd |
![]() |
![]() |
#14 |
Admin & STW-member
|
![]() ![]() Bilden ovan visar hur spelet kommer se ut på butikshyllorna i europa ![]() /Fredrik Forumvärd |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Denna bilden ligger på MS hemsida på förpakningen.
![]() //MVH John |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Några blandade bilder från Nässjö | vfp420b | Tågbilder | 2 | 2005-01-29 21:52 |
Bilder från Märsta samt Arlanda | Dson | Off-topic | 8 | 2004-04-20 16:54 |
Bilder från BF1942 sökes! | Nicke_123 | Off-topic | 13 | 2003-10-01 01:51 |
Önskemål! Skärmdumpar från MSTS och TRAINZ | nextuz | Off-topic | 8 | 2003-09-10 21:55 |
Hur gör man bilder från MSTS? | kaka | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 10 | 2003-05-19 12:28 |