![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Hej!
Jag tänkte fråga om någon har texturbilder på perronger. Kanske kan någon fota annars!?[ ![]() Jag skulle gärna ha mått på dem också... PS. En bild på den novarande perrongen: ![]() --------------- Hälsningar: VD, Olaf Lindström VGC-IC Koncernen |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Precis vad Train Simualtor är i behov av för tillfället.
Jag postar ett par bilder, som jag hoppas kan vara till användning. ![]() ![]() ![]() Måtten - jag har ingen aning om exakta mått. Men, kan man inte göra lite som man vill. Jag vill föreslå följande längder: 50 meter - 100 meter - 150 meter - 200 meter. Sedan bredden, har jag inte heller någon aning om. Men: 5 meter - 7 meter - 9 meter. Vad tror du om dessa förslag? ![]() Med vänlig hälsning Pson ![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
Jag har redan de två övre bilderna!(fick dem från Mson!)[8D] Så om du har nåon lust att söka efter fler texturbilder på nätet så vore det just![ ![]() Själv så får man ju bara betala för var minut som går och det vill man inte![} ![]() ![]() --------------- Hälsningar: VD, Olaf Lindström VGC-IC Koncernen |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Ja, det var jag som skickade bilderna till Mson eftersom det är jag som tagit dem. Men jag trodde han skickade dem till Macley.
Med vänlig hälsning Pson ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Senior Member
|
![]()
Jo, det har han nog gjort.
Ja, jag har också fått dem. Tyvärr har min ena station försvunnit, spårlöst. Det var den där tvåvåningsstationen. Jag skulle också vilja ha lite fler texturer om någon har några på lager. MVH Macley Om du tittar in på: http://hem.passagen.se/mikaelrosen/ Skriv gärna i min gästbok ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Bildformat texturer. | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2005-02-08 17:32 |
Nya texturer till FS2004 | Rojje | Off-topic | 0 | 2004-12-20 22:36 |
Mått och bilder på X32:s boggi? | Joel | Off-topic | 0 | 2004-11-19 21:10 |
Perronger?? Luftledningar?? | tagmupp | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2004-04-27 17:01 |
Snea texturer (botemedel önskas!) | Olaf Lindström | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 2 | 2003-03-04 16:41 |