![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Junior Member
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Hej Svenske Trainz venner,
her er lidt flere billeder fra "Rhine to Alpes" layoutet jeg arbejder på. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nebaru ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Helt otroligt snygg bana!
Jag antar att man behöver en rätt bra dator för att kunna köra rutten? Mycket snyggt arbete som sagt! Ser fram emot den här rutten. /Fredrik Forumvärd |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
STW-member
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Senior Member
|
![]()
[:0][:0][:0] WOOOW!!! Gud va snyggt nebaru!!!
Det ser ju för bra ut för att vara sant [ ![]() ![]() ![]() Hur många basebord är banan/rutten på ? Keep up the wery good work! M.V.H Nicke! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Helt fantastiskt snygg bana, ser nästan ut som om det vore i verkligheten och inte ett spel.
Hoppas verkligen du meddelar oss om/när den släpps. MVH Bengt L. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
fy tusan vilken bana asså..
//Mixerboy |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Senior Member
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Nebaru: Kan inte du skriva en tutorial om hur man bygger skit snygga
rutter, eftersom att du är ett fullfjädrat proffs ![]() ![]() ![]() snäälla ![]() --- MvH Cj | www.aeger.net |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Snygg bana du gjort Nebaru!
--------------- Hälsningar: VD, Olaf Lindström VGC-IC Koncernen |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Junior Member
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Hej alla,
Tak for jeres positive kommentarer ![]() Jeg har det sjovt med Trainz på en P4, 2,4 Ghz, 1 Gb RAM og et Ti 4600 128 Mb RAM. Men dette er for at kunne køre Trainz driver på Max. Settings. Med average settings mener jeg dette og andre layouts jeg bygger på bør køre fint på andre konfigurationer. Dette layout er på 30 baseboards nu, rummer fire hoved linie stationer med mange rangerings muligheder. Der er yderligere 3 side baner der leverer råmaterialer fra bjergene (Jern, kul, træ) samt turister og gods til de små bjergbyer. I alt bliver der nok 50-60 baseboards med 9 hovedlinie stationer og 4 sidebaner. Fokus er atmosfære (ak så svært), transport af gods og passagerer, rangering og klargøring til TRS 2004. Jeg har brugt min begrænsede tid på dette layout, der går fra bredden af Rhinen, over kørsel langs bodensee til Alpernes nordlige begyndelse. Mit tidligere Rhine layout vil efter færdiggørelsen af dette bliver koblet til. Derefter går turen så nordpå fra Rhinen til Bremen.Her et par billeder fra bredden af bodensee og Bremerhaven: ![]() ![]() Jeg ved endnu ikke hvornår jeg kan frigive dette layout. Men jeg kunne godt bruge et par beta testere! Nebaru ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Bodensee to the Alpes preview... | nebaru | Landskapsdesign - Trainz | 25 | 2003-09-09 21:21 |
Bodensee layout, preview 2 | nebaru | Landskapsdesign - Trainz | 2 | 2003-02-28 08:57 |
Bodensee layout... | nebaru | Landskapsdesign - Trainz | 4 | 2003-02-18 16:29 |