![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Tufftuff.
Hittade en sida med 3 st ritningar på ånglok. Bara ritningar från sidan, men kanske ändå nått att ha för dig. http://www.veteranjarnvagen.cjb.net/ Kanske ska lägga till. Klicka på bilden, sedan fordon. Bengan |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Senior Member
|
![]()
Inte bättre än så??
Vad pratar du om? Den är ju oerhört snygg!! MVH Macley Om du tittar in på: http://hem.passagen.se/mikaelrosen/ Skriv gärna i min gästbok ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
STW-member
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
MUMS[
![]() ![]() ![]() //Json ![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
![]() ![]() Mycket snyggt lok du gjort och det gäller även dina andra "objekt"![:0][ ![]() --------------- Hälsningar: VD, Olaf Lindström VGC-IC Koncernen |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Senior Member
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
vr98olli: Har vi inte haft en diskussion om trainz -> msts
![]() --- MvH Cj <> cj.aeger.net |
![]() |
![]() |
#7 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
![]() Ser du inte " ![]() Det är ju trots allt sant det jag skrec men jag förstår såväl att han inte konverterar lok. Det jag bygger som scenery konverteras ju av olika skäl inte till Trainz heller![|)][} ![]() --------------- Hälsningar: VD, Olaf Lindström VGC-IC Koncernen |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Senior Member
|
![]()
Ursäkta att jag också kidnappar tråden Bengan.
Denna skönhet fångade jag i BJ:s verkstad för ett tag sen. Det kommer tydligen direkt från ett mob-förråd och skall vara i drift redan nu i sommar. Jag kan intyga att det var en imponerande syn trots att det för tillfället var lite "åldrat". Behövs lite glans där också ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() /Mats ![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
STW-member
|
![]()
När man tittar på virrvarret med rattar och reglage förundras man över att de där kolosserna faktiskt fungerar. Det ser lite rostigt ut här och där. Kommer man att göra en fullständig översyn och återställa loket i skick som nytt?
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Senior Member
|
![]()
Det skall vara körbart redan nu i sommar! Huruvida finishen är tills dess återstår väl att se men driften sas det att det inte är några problem med. Det är tydligen väldigt välbevarat under dessa år. Det har ju varit ett mobiliserings-förråd så jag kan tänka mig att viss service har gjorts med jämna mellanrum. Mätarna ser exvis väldigt nya ut. Jag gissar att det är mest ytrost som behöver putsas bort samt lite färg
![]() Det skall bli kul att se när dom drar ut det i dagsljus igen. Kanske finns det möjlighet att följa med på en provtur också.[ ![]() ![]() /Mats ![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Senior Member
|
![]() Citat:
![]() ![]() Men jag kan inte förstå hur tufftuff kan få till så otroliga snygga lok hela tiden [ ![]() M.V.H Nicke! |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Ånglok (Ritningar) | Json | 3D-design - Trainz | 1 | 2003-06-10 13:09 |
Länk till div. ritningar. godsvagnar | Bengan | Off-topic | 0 | 2003-01-20 14:59 |
Länk, ritningar, smalspårslok. | Bengan | Off-topic | 0 | 2002-12-22 07:24 |
SVENSKA ånglok till msts? | Srj28 | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 12 | 2002-12-10 19:37 |
Ritningar sökes | DV12 | Off-topic | 0 | 2002-07-01 13:53 |