![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Jag vet att det funnits en sånn här tråd förut, men nu ställer jag frågan: Vad tycker Du ska finnas med i TRS2004?
Det jag tycker ska vara med är: Fasta spår Lite mer uppdelning, t.ex. Surveyor är för sig, Driver och allt annat för sig Fler hytter Bättre köregenskaper, mer avancerad körteknik Bättre möjligheter att göra ommålningar, ett nytt paintshed skulle sitta fint.... Lättare att göra Scenarios ------------------------------------------------- Det här är de saker [u]JAG </u>kan komma på Kan någon kompletera? //Json ![]() |
![]() |
|
![]() |
#3 |
Senior Member
|
![]()
Själv så skulle man vilja ha!
Bättre och lättar program för att kunna göra Scenarios Kunna last och lasta av tåg Mer broar och tunnlar att välja på vid spår bygge Bättre ljud på tågen och i omgivning Ånglok som orginal lok Och själv klart mer svenska lok och vagnar som orginal [:I] ![]() Lokstall me öppnings/stängningsbara dörrar Det är väll lite man önskar men allt kan man ju inte få här i värden eller[?] ![]() ![]() ![]() M.V.H Nicke! |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]() Citat:
/Leoj besök gärna: www.geocites.com/trainz_page eller mitt forum: http://invisionfree.com/forums/TrainzpageFORUM/ registrera er gärna där!! ************************************** allt kan misstolkas bara man är tillräkligt dum... |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Och så får man inte glömma, att fordonens hjul snurrar när man rör sig.....
MVH Dson i Sandviken. ![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Senior Member
Reg.datum: Jan 2002
|
![]()
Tjena Trainzare.
Jag skulle nog mest värdesätta ett helt nytt gränssnitt för Surveyor där det var betydligt mycket enklare att hitta bland alla objekt. Alltså en bättre och tydligare uppdelning av de olika objekten. Någon som tycker som jag? /Robert ![]() Strängnäs Modelltågförening, RapidHO. Bli medlem... (http://w1.152.telia.com/~u15207575/) |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Uppläggning av filer till e-buzz | Fredrik | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-12-01 14:21 |
!!! Varning till er som fotar i Stockholms T-bana | Kvarne | Off-topic | 44 | 2003-08-07 19:04 |
Tim Lokförare | Dson | Off-topic | 15 | 2003-03-15 17:17 |
Konvertera från Trainz till MSTS, går det? | Pierre | Off-topic | 8 | 2003-03-04 23:18 |
Nu är min akt. färdig till JBJ | knasen | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 16 | 2003-01-31 14:05 |