|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2003-06-20, 00:39 | #1 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
Mina saker blir väldigt små i TSM!(kör i METER!)
Hej!
Som sagt så blir mina saker väldigt små mot vad de borde va!?[V] Detta trots att jag ställt in Meters på program preferences...[B)] Snälla hjälp...[8] Olaf Lindström, Olis Skapare av Björkeby rutten och ledare för OL-Design... |
|
2003-06-20, 01:20 | #2 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
Kanske lite dålig info om exakt vad problemet är .
Men en tanke är ju underlaget du använde (ritningar och dyl.) är dom i meter ???. Tomas/repman The Vehicles shop www.banbyggarna.com |
2003-06-20, 10:54 | #3 |
Moderator
|
Jag vet inget mer än att jag har METER inställt på program preferences och att jag inte använder ritningar som "backdrops"!
Ska saker verkligen vara så små???[B)] Olaf Lindström, Olis Skapare av Björkeby rutten och ledare för OL-Design... |
2003-06-20, 14:47 | #4 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
Kan du inte visa vad det är du menar (posta bild) !!, blir lite svårt att hjälpa dig annars .
Annars ...har du hämtat hem uppdateringen till version 1.1 från Abacus sida ??. Om inte ..gör det Tomas/repman The Vehicles shop www.banbyggarna.com |
2003-06-20, 15:27 | #5 | |
Moderator
|
Citat:
Kom på felet men tack ändå! Olaf Lindström, Olis Skapare av Björkeby rutten och ledare för OL-Design... |
|
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
SWEMOD U-make tråden. | marcusjm | Trainz - Allmänt om Trainz | 107 | 2005-06-14 16:05 |