| 

| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. | 

| 
	|||||||
![]()  | 

| 
		 | 
	Ämnesverktyg | Visningsalternativ | 
| 

| 
		#1 | 
| 

Medlem 

Reg.datum: Feb 2003 

| 

Visste ni att Iran har våra gamla Rc4 i reguljär trafik. Dom har 8st totalt. 

Här är länken: http://mercurio.iet.unipi.it/pix/ne/Iran/pix.html Mvh Mohammad Mafiha i Gävle, Sätra ![]() EDIT: Jag flyttade tråden från Allmänt om MS Trainsimulator till Off Topic.  | 
| 
		 | 

| 
| 

| 
		#2 | 
| 

Medlem 

Reg.datum: Feb 2003 

| 

Och Israel har T44 

r.http://mercurio.iet.unipi.it/pix/ne/...l/T44/pix.html Mvh Mohammad Mafiha i Gävle, Sätra  
		 | 
| 
		 | 

| 

| 
		#3 | |
| 

Medlem 

| 

Citat: 

r till Iran, alla SJ´s skall finnas kvar i Sverige, utan dom i Iran är i så fall köpta nya från fabrik misstänker jag.Jag kan ha fel men är 98% säker på att jag har rätt. MVH Bengt L.  | 
|
| 
		 | 

| 

| 
		#4 | |
| 

Medlem 

Reg.datum: Aug 2002 

| 

Citat: 

Den israeliska T44:an är också den tillverkad speciellt för Israel och alltså inte en före detta SJ-maskin som har flyttat på sig. /Bosse  | 
|
| 
		 | 

| 

| 
		#5 | 
| 

Medlem 

Reg.datum: Feb 2002 

| 

SJ har sålt RC-lok till Österrike där de hette 1043 men dom har TÅGAB köpt tillbaka. 

/Viktor  
		 | 
| 
		 | 

| 

| 
		#6 | 
| 

Medlem 

| 

En rättelse Vl Sj sålde inga lok utan det var ASEA som sålde dom lika så T44 och RC4 

rn till iran.Man har även sålt ett anta vidare utväklade Rz lok till Kroatzien.  | 
| 
		 |