![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Hej!
När jag spelar vice city så händer det ibland(ganksa ofta...) att han går bakåt eller framåt själv när jag inte rör piltangenterna! ![]() Det händer ibland efter att jag åkt bil etc och ibland efter att jag laddat ett spel![xx(] Mycket iriterande då man helt plötsligt inte kan backa eller gå framåt. Detta gäller ENDAST när jag går, ej med bil etc!!! Olaf Lindström, Olis |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Senior Member
|
![]()
Du har inte en joystick/ratt installerad?
|
![]() |
![]() |
#3 |
Moderator
|
![]()
Ingen joystick men en ratt!
Wingman formula GP utan skak Ska jag avinstallera den tro?[xx(] Olaf Lindström, Olis |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Kan bero på ratten...hummm...haru kollat ifall det finns någon inställning för "auto-gång"? [:X][8]
![]() Mvh: Kvarne -------------------- 6666 *Sthlms 6igaste buss*(Scania CR112 H10) |
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]() Citat:
![]() ![]() Jonas Bodell VD för BOPGE |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Moderator
|
![]()
Hej!
Drog ur sladden till ratten och vips så funkar det! ![]() TACK ALLA FÖR ER HJÄLP! Olaf Lindström, Olis |
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Väl bekomme! Var sågod! ![]() ![]() ![]() Mvh: Kvarne -------------------- 6666 *Sthlms 6igaste buss*(Scania CR112 H10) |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Senior Member
|
![]()
Hade samma problem med min ratt.. fattar inte att det går att ta bort på nått annat sätt.. dåligt..
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Signal problem | mr_magnell | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2004-07-05 23:37 |
2st problem. Någon annan med samma? | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2004-06-30 19:38 |
Problem med fil | Mulle | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2004-06-28 23:08 |
Problem med Norton Antivirus 2004 | Rogge | Off-topic | 5 | 2003-10-09 11:45 |
Problem med Trainz och gamla \Custom-mappen | agdor | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2002-07-16 22:20 |