![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Ok, jag har suttit hemma och pulat lite med Jasc Animation Shop. Super kul asså!
![]() Har gjort två lok, dock Amerikanska, men ändå. Plus en Avatar som jag har på ett annat forum. ![]() Lok nummer 47, en smalspårig Mikado med inspiration från K-36 ![]() ![]() Ett Amerikanskt godstågs lok. Med rök! Är jag mycket stolt över.[^] ![]() Och min Avatar, gulligt.[:I] Jag har planer även för Svenska lok. Hoppas att ni gillar min nya mini hobby. ![]() /Jonatan ![]() |
![]() |
|
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Bilder på min rutt LBJ (obs, många bilder!) | Deskgrunt | Landskapsdesign - Trainz | 53 | 2005-07-13 14:31 |
NYA BILDER VHJS TEST VERSION DEL 2 | Stefan | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2002-12-18 00:12 |
Bilder från VHJ Test version | Stefan | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 9 | 2002-12-13 20:19 |