![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Senior Member
Reg.datum: Jan 2003
|
![]()
Här kommer en bild på en av flera nya texturer. Det är den ljusa högst uppe på kullen som det gäller. Kom gärna med synpunkter.
![]() //Pelle[8D] Nos nihil efficere non possumus |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Gör´fint
![]() ![]() ![]() ![]() //Json ![]() Json, lackerare på BOPGE |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Ser bra ut!
MVH Dson i Sandviken. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Senior Member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Mycket snygg granit! Ser ut som den är bumpmappad. Klart bättre än den brittiska som jag tycker varit den enda hittills.
Den ser nästan bohusländsk ut ![]() /Mats ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Senior Member
|
![]()
Tack tack.
![]() Nja....den är inte bumpmappad. Mer följer. //Pelle Nos nihil efficere non possumus |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Snyggt, ser fram emot releasen (om det blir någon)
MVH Bengt L. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Senior Member
|
![]()
Hej.
Jodå, det blir release när jag har fått ihop en hög med andvändbara texturer. Kan ju redan nu fråga dom ansvariga på STW om det skulle gå att lägga dom där oxo så att vi får mer "svenskt" material där? Att dom sedan ska till DLS är ju självklart men jag tycker att vi här ska kunna få tillgång till dom ca en vecka före resten. //Pelle ![]() Nos nihil efficere non possumus |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Senior Member
|
![]()
Två bilder till
![]() Alla texturer som är på dom här två bilderna är mina egna, made inhouse, utom vattnet då & rälsen förstås. ![]() ![]() Njut. //Pelle[8D] Edit: Kollade storleken i photoshop och den sa att dom var ca 95kb st men nu verkar dom vara 110kb st. Förlåt. Om det inte går får ni ta bort dom. Nos nihil efficere non possumus |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Senior Member
|
![]()
Ser Väldigt bra ut Pelle!! [
![]() Snyggt gjort!! M.V.H Nicke! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Pelle, som du vet brukar jag ibland använda "kraftuttryck" som kanske inte passar sig här
![]() Så jag nöjer mig att skriva ¤(&% /&)/& snyggt Kenny ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Senior Member
|
![]()
Ännu en ny. Den här gången på en kanske lite udda textur men.... Det är sjögräs......Funkar faktiskt bra som ni ser.
![]() //Pelle[8D] Nos nihil efficere non possumus |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]() Mycket snygga texturer, jag vill ha [ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Roger ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Senior Member
|
![]()
Nu snart så är det på gång......vet ej hur lång tid det tar innan dom blir nedladdningsbara men hoppas på att det inte tar så lång tid.
Det är 20 stycken texturer in den här svängen, sen kommer ju höstens mode och sen vinterns så det blir nåt att se fram emot. //Pelle Nos nihil efficere non possumus |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Bildformat texturer. | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2005-02-08 16:32 |
rc6 [Vill ha nya texturer och hytt] | gec44-9w | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 2 | 2004-08-09 19:41 |
För lite smalspår | GT | Off-topic | 0 | 2003-08-18 00:06 |
Jag var med i tv (lite) idag | Macley | Off-topic | 2 | 2003-06-05 14:32 |
Håller på med en rutt och behöver lite hjälp | Yzerman | Trainz - Allmänt om Trainz | 12 | 2002-06-24 14:14 |