![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Hej har nu tänkt lite från och till och lagt upp enn ny strategi.
1.VSJ bör ha en styrelse så att allt ansvar inte hammnar hos mig 2.Varje rutt bör ha en egen division med egna förare och dyl I praktiken borde det bli så här division jbj vill skära ned en dubbel avgång men i samma veva så vill division kmj utöka trafiken med en dubbel avgång detta medelas till mig via e-mail och tas upp vid nästa möte och vi kommer överäns om att dom två berörda förarna bör flyttas så snabbt som det gör kontaktas dom av sin divisions chef eller av mig dom kann då välja mellan att 1.byta division eller 2.sluta på vsj i och med att deras tåg slutar att gå. Vidare har jag planer på ett dotterbolag med namn VCG-Virutuella Green Cargo som då får egen vd bland annat meningen är att VCG sköter godstrafik och VSJ persontrafik. Detta var mina tankar för er som vill bli divisions chef så SKA ni vara realistiska tex inga X2 ![]() Säg vad ni tycker i denna tråd[ ![]() ![]() ![]() ha en bra dag Vd VSJ [img] attachments/7075881.gif[/img] Jonsson |
![]() |
|
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Auran presenterar planer för en helt ny simulator | Fredrik | Allmänt om tågsimulatorer | 1 | 2004-02-11 11:51 |