![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Tänkte höra efter litte med er villka Stationer/Hållplatser som ni tycker är coolast.
Mina favoriter och nomineringar till Coolaste stationen är. 1.Gamla Djursholms Ösby Station.(Roslagsbanan) 2. Stockholm Östra.(Roslagsbanan) 3.Gamla Stocksunds Station.(Roslagsbanan) och sist men inte minst. 4.Rimbo Station.(Roslagsbanan) Ja ja jag vet det är bara Stationer från roslags banan men RB har ju så coola Lösningar på sina stationer och små komplika tioner dom har haft under byggandet. |
![]() |
|
![]() |
#3 |
Senior Member
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
om det ska vara stationer från Roslagsbanan så är dem bästa
1.Frösunda 2.Gamla Stocksund 3.Roslags Näsby fast om vi sak utesluta Roslagsbanan får det bli Storängens Station. Känns mycket idylliskt, fast den ligger nästan inne i stan! Björn N |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Här är dom stationer jag gillar
Stockholms C (många tåg, alltid liv och rörelse) Borlänge C (blandade tåg, växlingar m.m) MVH Bengt L. |
![]() |
![]() |
#5 |
Senior Member
|
![]()
vet inte om det finns någon speciell station idag som är "cool".
Däremot när jag var liten, runt 7-8-9 år cyklade jag alltid ut till rangerbangårdern i ånge, som då var sveriges största, eller en av dom iallafall. Kunde sitta i timmar och titta på olika saker. Bevittnade också ett timmertågs urspårning "live", jag kan än idag 15 år efter komma ihåg oljudet, och ännu inte hittat något som liknar. Så för min del får det väl bli Ånge som coolaste "station" , även fast det inte längre är så livat där. |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Här är någhra stationer ja gillar!
Sandviken, fint stationshus, fina fotolatser inom dess närhet! Solna, blandade tåg som kör förbi, Nära till Hagalund. Stockholm C, alltid liv, blanddade tåg. Borlänge, mycket växling, mycket diesel! MVH Dson i Sandviken. ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Hur ser jag vilken version jag har? | andreasrosen | Trainz - Allmänt om Trainz | 5 | 2003-12-30 08:46 |
Någon som vet vilken X1x?? | prymikom | Lokaltrafik | 7 | 2003-10-24 07:42 |
Vilken är den bästa originalrutten i MSTS? | Rogge | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 17 | 2003-03-14 20:29 |
Vilken upplösning kör du på? | niofem | Off-topic | 5 | 2002-11-17 08:04 |
Vilken station bor du vid eller ligger närmast dig | Trigger | Off-topic | 23 | 2002-10-29 16:31 |